ويندوز گرافيك + دانلود
وبلاگي براي علاقه مندان به گرافيك
آپدیت آفلاین آنتی ویروس مکافی کد 6400 به تاریخ 2011.07.07 ، 16/04/1390
 
داشتن یک آنتی ویروس مطمئن امروزه از اهمیت زیادی برخوردار است . هر روز بر تعداد ویروس های رایانه ای عدد زیادی افزوده می شود و امنیت کاربران رایانه را در معرض خطر قرار می دهند . شرکت های سازنده ی نرم افزار های آنتی ویروس دائما فایل های آپدیت جدیدی ارائه می کنند تا امنیت کاربران خود را بالا ببرند . برای اینکه آنتی ویروس ما بتواند جدیدترین ویروس ها و تروجان ها را شناسایی نماید می بایست همیشه بروز باشد . آنتی ویروس قدرتمند مکافی از بهترین آنتی ویروس های حال حاظر جهان است که سابقه ی درخشانی نیز دارد .  با داشتن این آپدیت ها می توانید بدون نیاز به اتصال به اینترنت آنتی ویروس مکافی خود را به روز نمایید . این فایل ها مخصوص آنتی ویروس مکافی نسخه ی Enterprise ورژن 8 می باشد . پس از دریافت این آپدیت ها و خارج کردن آن از حالت فشرده تنها کافیست آن را اجرا کنید تا آنتی ویروس شما به صورت آفلاین آپدیت شود.


ادامه مطلب...

کلید ها و سریال های جدید و نهایی آنتی ویروس واینترنت سکیورتی قدرتمند و پر آوازه ی کاسپر اسکای. شما با در دست داشتن این کلیدهای و یا سریال های جدید قادر خواهید بود آنتی ویروس خودر را آپدیت کنید تا سیستم خود را در برابر حملات ویروس ها , تروجان ها , اسپم ها و … در امان نگاه دارید. در صورتی که قادر به فعال کردن آنتی ویروس یا اینترنت سکیورتی خود نیستید می توانید از اینجا این آموزش رو فرا بگیرید. شما می توانید برای فعال و آپدیت کردن آنتی ویروس کاسپراسکای خود یا از کلید و یا سریال های موجود استفاده نمایید.

آپدیت کسپراسکی kaspersky

دانلود آخرین کلید های کاسپر اسکای  ۱۳۸۹/۱۲/۲۶ :

       سريال ها در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, توسط حسين جنگي

با توجه به این که این روزها ویروس های زیادی در اینترنت انتشار یافته هیچ کامپیوتری از شر ویروس در امان نیست. همه به دنبال یک آنتی ویروس مطمئن هستند تا بتوانند از ویروسی شدن سیستم خود جلوگیری کنند. ما به شما آنتی ویروس نود۳۲ را پیشنهاد می کنیم . به دلیل اینکه ،آنتی ویروس نود ۳۲ هوشمند است توانای این را دارد که سیستم شما را در مقابل ویروس ها ایمن سازد . شما با داشتن یوزر و پسورد آنتی ویروس می توانید بدون هیچ دردسری آنتی ویروس خود را آپدیت نمایید، در ادامه مطلب تعدادی یوزر و پسورد برای شما عزیزان گردآوری نموده ایم که هم اکنون می توانید دریافت کنید. این یوزر و پسورد های آنتی ویروس نود ۳۲ همیشه آپدیت می شوند و شما می توانید این صفحه را ذخیره نموده و هر وقت که نیاز به یوزر و پسورد جدید داشتید به همینجا مراجعه نمایید.

آپدیت نود 32 nod32

تاریخ آپدیت یوزر و پسوردها ۱۳۹۰/۴/۱۱

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 12 تير 1390برچسب:کلید ها و سریال های آپدیت نود ۳۲ – ۱۳۹۰/۴/۱۱,آپديت نود 32, توسط حسين جنگي

صفحه قبل 1 صفحه بعد